Profesyonel işlere elveda, merhaba amatör işler (Köşe Yazısı)

Yayın Tarihi: 23.03.2020

Düşümdeki Rüya (2009)

Herkese merhaba. Bir süredir kafamda dönen bir konuyu burada açıklık getirerek sizlerle paylaşmak istedim. İlk kısa filmimi çektiğim 2001'den bu yana sayısız video çalışmasına imza attım. Çoğunlukla görüntü yönetimi ve kurgu masasında geçen bunca zamandan sonra geldiğim nokta düğün hikayesi videoları oluşturmak ya da klipler hazırlamak oldu. Bunlardan gocunmuyorum ancak özellikle oğlumun doğumundan sonra bu tür işlere ayırabileceğim yaratıcı zamanım kısıtlandı. Ve yaşımın da getirdiği yük ile artık kurgu/montaj ve kamera işlerini daha fazla yapamayacağımı anladım.

Bu kararı almamda, son zamanlarda yaşadığımı düşündüğüm kalite düşüklüğü de sebep olmuş olabilir. Yakın zamanda Almanya merkezli bir stüdyo ile düğün hikayesi video/kurgu işini üstlenecektim ki örnek olacak ilk işimi vakitsizlik ve yaratıcı olmayan çalışma alanı sebebi ile 4 günlük gecikme ile tamamladım. Sonuçtan bende memnun değildim ki onlar da aynı şeyi düşündüler. Sonrasında bu kararı almam daha bir hız kazandı. Eski vizyonum yoktu.

Dokun (2012)

Tüm bu düşünceler doğrultusunda zamanımı aileme ve daha yaratıcı olacağımı düşündüğüm farklı alanlara ayırmak istediğimi fark ettim. Umarım bu sözümden dönmem zira ara ara teklifler geliyor ve gelmeye de devam edecek ancak benden bu kadar, jübilemi güzel bir klip serisi ile tamamladım zaten. Ayrıca bu bir son değil, farklı şeylerin başlangıcı olacaktır, ben buna inanıyorum. 2019'da yola çıkan yeni oluşumum Crevoture'u bu vesile ile takip edebilirsiniz. Daha kişisel projeler, daha sanat ağırlıklı işlerde görüşmek dileğiyle, sevgiler.

Erhan

Yorumlar